📍 اگر به سوئیس نمیرفتیم، هر لحظه خون بیشتری از مسلمانان و شیعیان لبنان ریخته میشد
Replying to andخدا از شماهام نمیگذره هادر جریان باشکسی حتی راضی به عملکرد کسی باشه تو اونکار باهاش شریکه
Replying to andدمش برای دیپلماسی التماسی و حقیر شدن گرم
Replying to andاقای دمتو گرم اخبار لبنان رو بعد سفر سوئیس دنبال میکنی؟