محمد تقی رادمان@Radman_mt • 7 February 2025چقدر خوشحالم که از امروز میتونیم هر ... که دم از مذاکره با آمریکا بزند را "بی عقلِ بی شرف " خطاب کنیم .
@Radman_mt • 7 February 2025