اینکه الان دو نفر از حامیان و بانیان فتنه دارند بر میگردن به آنتن صدا و سیما، یعنی صدا و سیما توالت نظامه و ما مجبوریم توش ... ببینیم.اما اینکه به خاطر اونها افراد انقلابی و ارزشی میان بیرون ، یعنی این سازمان قراره قرارگاه فتنه انگیزهاذباشه یا چی؟ ..😡😡