اون حقیر های بیشرفی ک برای مرگ طبیعیِ مهسا کوموله،۳ ماه کشور رو شخم زدن و قتل و غارت کردن و جوون های مردم رو سلاخی کردن، الان بعد گذشت ۴ ماه از جنایات رژیم نجاست کودککش خونخوار صهیونیست، کدام گورستانی تشریف دارند؟شما دم از شرف میزدید؟شما دینتون انسانیته؟تُف به انسانیت شما!ادامه ویرِشت