وقتی به سلبریتیها میگفتیم چرا درباره کودک شهید یا آواره غزهای هیچ واکنشی نشون نمیدید؟ انسانیت کجا رفته؟میگفتن بچههای خودمون تو سیستان و جاهای دیگه کشور اولویت دارن..الان که بچههای خودمون تو جنگ شهید و زخمی و مفقودالاثر میشن، لال شدن...مشکل اینا غزه یا ایران نیستمشکل اینا شرف و انسانیته
