Show this thread
@Ehsanmotamedy16 June 2026Replying toاز آقای قالیباف میخواهم از امضا قرارداد با امریکا امتناع نمایند و با آنها بامبول بازی در بیاورند بجای اینکه با مردم کشورش بامبول بازی در بیاورد با آنها انجام دهد . متاسفانه با انها صادقانه رفتار میکند و با ما با حقه و کلک و خدعه
@Peerless121216 June 2026دشمن از ایجاد اغتشاشات با حضور مردم مبعوث شده نا امید شدهدو مورد باید حل شودیکی اتحاد و همبستگی بین مردم و اردکان دولتکه دولت اولویتش مردم باشند نه منافع جناحیو سوم مذاکرات روندی را پیش بگیرند که دیگر سر منافع ملی مثل هستهای وتنگه هرمز... مذاکره ای نداشته باشیمبا احدی
@meem_noon16 June 2026Replying to🔴 یک درصد فکر کنید که آمریکا دنبال حل عادلانه اختلافات با ایران است!... چیز پنهانی از اسرائیل دارد یا حتی دنبال رفع ابهام هستهای است! تقریبا تمام نهادهای اطلاعاتی آمریکا قبلا اعتراف کردهاند که هستهای بهانه است!... فقط مردم ما نامحرمند...👇https://virasty.com/meem_noon/1781337652555565866🔴پاسخ رهبر شهید به جناب مذاکرهچی! ✅مسئولین باید مردم و نخبگان را از جزئیات مذاکرات مطلع کنند. ما چیز محرمانه و مخفی نداریم!🔞وسط جنگ به اسم صداقت، علنا عجز و لابه میکنند و ضعفهایی که نباید را با جزییات مضاعف میگویند تا دل مردم را خالی کنند، اما آنجا که باید با مردم روراست باشند به اسم محرمانگ…Show more1 MBShow this thread
@ZeinabHosseini16 June 2026Replying toاگر وحدت داخلی حفظ شود، پروژههای فرسایشی هم به نتیجه نمیرسند.
@MD200016 June 2026اول ای دل دفع شر موش کنوانگهان در جمع گندم کوش کن...مراحل جنگ که هر بار میتواند تکرار شود قبل از جنگ بعد از جنگ وسط جنگ ...#ایران #ایران_قوی #انتقام #انسجام #توافق #تنگه_هرمز #برانداز #تجزیه_طلب #تروریست #تروریست_اقتصادی #احتکار #رانت #اغتشاشگر
@mahdi_javid16 June 2026Replying toتا جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه در این کشور حاکم است دشمنان ملت ایران انقلاب اسلامی و مقاومت و رهبری هستند و خواهند بود ولی ان شاء الله بقدری قدرتمند خواهیم شد که در دل دشمنی کنند و از ترس به زبان نیاورند آنروز دور نیست بیاری خدا و خون شهدا و پایداری امت اسلامی ایران و انقلاب اسلامی و مقاومت ان
@user17805968675916 June 2026دقبقا . سوال این جاست که چرا آقایون با این وضعبت رفتن مذاکره و توافقی پذیرفتن که ایران خلع سلاح کنه؟ با کدوم منطق؟ اسم خودشون میزارن دیپلمات. آمریکاییه حیوونه اما وسط جنگ احساس کرد داره به منافع کشورش خیانت میکنه استعفا داد. برید از اون یاد بگیرید اون اپستینی ********* بخاطر به هلیکوپتر حمله کرد.