تبریک نماینده #اسپانیا به ترامپ▪️«تولدت مبارک آقای نسلکش»!🔹️نماینده اسپانیا در پارلمان اروپا در اظهاراتی آتشین و کنایهآمیز، ضمن گرامیداشت تولد دونالد ترامپ، او را «آقای نسلکش» خطاب کرد و با لحنی گزنده، انفعال اروپا در برابر تحولات منطقه را به باد انتقاد گرفت.🔹️ایرنه مونترو که بارها از موا…Show more