یکی سازشگران خودمون رو که میرن در مقابل شیطاطین زانو بزنن کنترل کنه مملکت رو دو دستی به دشمن ندنکوبا باشه پیشکش
@Ghaedeshahid17 June 2026Replying toیکی سازشگران خودمون رو که میرن در مقابل شیطاطین زانو بزنن کنترل کنه مملکت رو دو دستی به دشمن ندنکوبا باشه پیشکش
@user17522530249117 June 2026Replying toامریکا دیگه از شیر بودن به شغال شدن تغیر کرده ومیدان خوردش کرد. امروز اعتباریی ندارد فقط جریان غرب گدا بزرگش کردن بزدلاهای. ترسوی چون زیبا کلاغ امثالهم جز دروغ فریب غارت وداشتن رسانه هیچ شرفی ندارند افسوس به افرادیی بدون تحلیل تو دیوار خوردن
@M_pakseresht17 June 2026Replying to✅این یکی از برترین و شیواترین پلاکاردهایی بود که دیدمحرف حسابی است که هیچ عیبی بر آن مترتب نیست.حرف حقی است که برای بعضی خودی ها بسیار تلخ است .پس اشتباه میکنن که بعضیا درباره آتش بس،مذاکره و توافق میگن، رهبری موافقن وبا رهبری هماهنگ هست.رهبری قبلا حرفشون رو زدن که مذاکره با آمریکا عاقلانه نیست و
@asadazadi17 June 2026Replying toعلاوه بر حمایت کوبا با متد گوناگون و متفاوت باید آرامش را از سربداران آمریکا و اسرائیل منحوس گرفت و انتقام خون رهبر شهید و شهدای میناب و دیگر شهیدان عزیز ایران زمین را از آنان گرفت باید از تمام ظرفیت سازی جهانی نرم و سخت بهره برد
@Mohammadparsanajafi17 June 2026Replying toفکر خوبیست اما عزیزجان ونزوئلا را به راحتی رها کردیم کوبا که ارتش و قدرتی ندارد
@user17096267042417 June 2026Replying toموافقم اگر دیپلمات ها بروند بدون شلیک یک گلوله تسلیم می شوند اگر نظامیان بروند قطعا پیروز می شوند