باز شدن تنگه #هرمز، فقط پس از خارج شدن کامل اشغالگران صهیونیست از تمام کشور #لبنان و تمام غزّه، تاکید میکنم تمام کشور لبنان و تمام غزّه باید صورت پذیرد.اگر باز کردن تنگه هرمز مابهازای نزدن بیروت و حتی کل لبنان زین پس باشد، یعنی تثبیت معادله اشغال.آقایان دیپلمات!بفهمید! شما را به خدا..
جناب نیلی ،بسته تنگه ی هرمز به تنهایی کافی نیست ...برای تاثیر گزاری باید فشار حداکثری آورد نمیدانم چرا از کارت بازی یمن و باب المندب رونمایی نمیشود ...به خدا که فرصت نیست و مسئولین اصلا از بازی زمان آگاهی ندارند