15 اردیبهشت 1403
به دیدار دکتر غلامعلی حداد عادل، رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی رفتم. در این دیدار صمیمانه، درباره ی موضوعات مهمی همچون حفظ انسجام ملی، پرهیز از دوقطبی‌های کاذب در جامعه و همچنین حفظ دستاوردهای ارزشمند فرهنگی کشورمان گفتگو ‌کردیم.
سلام بر شمادو قطبی کاذب را تعریف کنید؟ممنون اگر میشه مثال برنیدفقط اینو یگم و برای ایجاد روحیه شما میگم و اصلا کاری با جلسه شما ندارمان شاءالله تمام زنان جهان بزودی با #حجاب خواهند شد#قانون_حجاب_جهانی #اللهم_عجل_لولیک_الفرج
05:47 - 16 اردیبهشت 1403

94 Views