19 June 2026
جانم فدای رهبررهبر شجاع و دلیر م، با یک پیام کوتاه و بی نقص، هم مسئولین رو به تحرک بیشتر واداشت (پیام هایی که دادند) و هم دل مردم رو قرص و محکم کرد که قرار نیست از اصول انقلاب عقب نشینی کنیم. عالی بود#لبیک_یا_خامنه_ای #ایران_قوی
بنده علی‌الاصول نظر دیگری داشتم ولی از باب تعهدی که رئیس‌جمهور محترم به‌عنوان رئیس شورایعالی امنیت ملی از طرف خود و اعضا در پاسداشت حقوق ملت ایران و جبهه مقاومت به بنده دادند و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودند، اجازه آن را صادر کردم.
منظور از تحرک مسئولین، پیامهای ضایعی بود ک ب رهبری دادن؟!!!!!خیررهبری پته منافقین داخلی را چپه کرد😎
15:43 - 19 June 2026

7 Views