آقای #پزشکیانامیدوارم عاقبت #مذاکره را درک کرده باشی،چیزی که جبهه انقلاب قبل از مذاکرات می گفت ، بدتر از آن سرت آمد.هم جنگ شد و هم اسنپ‌بک داره فعال میشه و هنوز سایه جنگ بر سر کشور است،البته برای شما و رفقایتان فرقی ندارد چون کسانی که در خط مقدم جنگ هستند،انقلابی‌اند و رفقایتان (ظریف) دنبال آمریکا.
آقای‌#پزشکیانشما دارید با قاتلان فرماندهان عالی رتبه نظامی ما و فرماندهان مقاومت #مذاکره می‌کنید و سرپوشی به نام #مذاکره‌ـ‌غیرمستقیم بر آن گذاشتی و از فرمان رهبری را اطاعت نکردی.به‌غلط به مردم #ایران اعلام کردی دلیل منفعل‌بودن ، بی‌برنامه بودن و بسیار بدعمل کردن #دولت خود در مسائل #اقتصادی و...‌

Show this thread

16:28 - 6 September 2025

1270 Views