دولت انقدر بدبخته که هیچ کسیو نداره و هی #ناصر‌ـ‌نوسان رو هرجا که خالیه میزاره.الانم که بانک مرکزی خالی شد#همتی رو چپوند اونجا .الان هرچی بدبختی می‌کشیم یه پاش مقصرش اینه ، بعد اومدید وضع #اقتصاد درست کنید ، مقصر رو دوباره آوردید.آقای#پزشکیان حالت خوبه؟؟؟؟؟
369 KB
جلوی ضررو هرجا بگیری ، منفعته.مجلس #ناصر‌ـ‌نوسان را استیضاح کرد.#استیضاح‌ـ‌همتی#همتی
307 KB
18:50 - 30 December 2025
politics
Economic
Government

1 Reactions
1168 Views