دولت انقدر بدبخته که هیچ کسیو نداره و هی #ناصرـنوسان رو هرجا که خالیه میزاره.الانم که بانک مرکزی خالی شد#همتی رو چپوند اونجا .الان هرچی بدبختی میکشیم یه پاش مقصرش اینه ، بعد اومدید وضع #اقتصاد درست کنید ، مقصر رو دوباره آوردید.آقای#پزشکیان حالت خوبه؟؟؟؟؟