آقای #پزشکیان شما به عنوان رئیس شورای عالی امنیّت ملّی از طرف خود و سایر اعضا در پاسداشت حقوق ملّت #ایران و #جبهه_مقاومت به #رهبری تعهّد دادید و تصریح به قبول مسئولیت آن نمودید.خو اومد زد!باز هم داره #لبنان رو میزنه!شما مسئولیت این بدعهدی را به گردن گرفته اید!#توافق#مذاکره#علی_الاصول