اما از #دشمنت،بعد از آنکه از درِ #صلح و آشتى وارد شد؛سخت بترس!_ امیرالمومنین، علیعلیهالسلام#نهج_البلاغه،نامه۵۳
25 June 2025اما از #دشمنت،بعد از آنکه از درِ #صلح و آشتى وارد شد؛سخت بترس!_ امیرالمومنین، علیعلیهالسلام#نهج_البلاغه،نامه۵۳
@mjsha8329 June 2025Replying toبله درسته این رو از داخل کانالی از بله برداشتم...آخرین بار هم سال گذشته دی یا بهمن شروع به خواندن خطبه ها کردم و ۲۰۰ خطبه رو خواندم انشاالله ادامه میدم خطبه ها هم تموم بشه