این است تعفن انسان خودتحقیری که مرزهای رذالت و خباثت را جابهجا کرد و ملتمسانه در خاک ایران هم صدا و هم فکر با دشمنان ملت، پالس خیانت را ارسال کرد.با دهان کثیفت اسم ایران و ایرانی را نیاور و بدان خودت و هم قماشی های خائنتان خواهان فشار بر نظام هستید، نه ملت ایران
تو و امثال تو، ترامپ و... در گور خوراک مور و ملخ خواهید شد و جمهوری اسلامی ایران مستحکم و سرزنده باقی خواهد ماند.
آیهی ۵ سوره قصص:وَنُريدُ أَن نَمُنَّ عَلَى الَّذينَ استُضعِفوا فِي الأَرضِ وَنَجعَلَهُم أَئِمَّةً وَنَجعَلَهُمُ الوارِثينَ﴿۵﴾ما میخواهیم بر مستضعفان زمین منّت نهیم و آنان را پیشوایان و وارثان روی زمین قرار دهیم!
01:07 - 11 March 2024