چند نکته پیرامون حمله‌ی اسرائیل به سفارت ایران در دمشق:_ موجود در حال جان دادن، ناخودآگاه و خودآگاه برای زنده ماندن دست و پا می زند،_ اینگونه اقدامات برای تغییر معادلات بازی به خاطر عدم دستاورد در غزه، تحت فشار بودن نتانیاهو در داخل اسرائیل و هجمه‌ی ایجاد شده در فضای ب.م علیه اسرائیل است،
_ اینکه اگر محکم پاسخ بدهیم در تله‌ی جنگ می افتیم و این تحلیل که باید جوری واکنش نشان دهیم که دلمان خنک شود و دردمان التیام یابد هر دو غلط است پاسخ باید بازدارنده، محکم و حساب‌شده باشد،_ چون سفارت حکم خاک کشور را دارد، پاسخ باید مستقیما توسط ایران داده شود نه صرفا نیرو های نیابتی،
_ منکر ضربات نظام به پیکره‌ی استکبار و اسرائیل نیستیم اما پاسخ در لایه های پنهان امنیتی و نظامی چون برای مردم و قشر حزب اللهی ملموس و ظاهر و کافی نیست، این بار پاسخ باید کاملا عیان و محکم باشد تا بدنه‌ی اجتماعی را در لایه‌ای گسترده راضی و التیام بخش آلام هسته‌ی سخت نظام باشد.
01:32 - 2 April 2024

1 Reactions
5513 Views


1 Reply