⚠️حضرت شعام! این دفعه دیگه بحث برد-برد یا تبادل امتیازات و مصالحه نیست ها... نشنویم که دارید سر حقوق مسلم ما با آدمخواران چانه میزنید... دارید میرید اونجا که نامه « غلط کردم، تکرار نمیشه» رو بدین این جانی ها امضا کنن... یه وقت حس معامله نگیرید ها ، شما بناست پیروزی ما را نقد کنید، گفته باشیم

