بعضی وقتها هم زود مردن نعمت است.شاید اگر محمدرضاهم نمرده بود دچار همین ابتذال و مزدوری خانواده اش برای اجنبی میشد و ننگ ابدی برای خودش به یادگارمیگذاشت اینجاس که باید گفت درود به شرف خاندان قاجار کههمقدرترامتمدنانه و بدون خونریزی واگذار کردند و همپس از آن به ایران خیانت نکردند...
