اول ویرشت من و بعدش حتما ویرشت نقل قولی رو کاملا بخونید.امروز در همین باره توی ویراستی بحث داشتم. حرفام شفاف و صادقانه بود. گفتم خودم چند بار تخت جمشید رفتم و آدما می تونن برن وابعاد هنری داره ولی هیچ ارزش معنوی نداره و نشونه طاغوتی هم هست / هخامنشیان طبق تاریخ وحشی بودن /👇👇👇👇ادامه ویرشت
همتی همگانی لازم است به انحرافزدایی و رشد مبانی معرفتی و دستگاه فکریمان توسط منابع بیغلوغش معرفتی و استاد حقیقی فکر که توسط ولی فقیه تأکید شدهاند وگرنه نهتنها باری از جهاد تبیین و ارشاد برنمیداریم که خود سرباریم.اینجا هم همهگیری ضعفهای مبنایی در جبههٔ انقلاب نمایان شد.حتماً کامل بخوانید:
Show this thread
اینکه مردم رو سوق بدیم به تخت جمشید که مثلا عید به جای زیارت و اماکن معنوی سرازیر بشن اونجا غلطه / نباید از حد و جایگاه خودش خارج بشه و ...
پاسخا چی بود؟!افراطی ام/باعث بی احترامی به شهدا هستم/آب تو آسیاب دشمن می ریزم/طاغوت کدومه؟/اونا هم میگن حرم اهل بیت سنگ و چوبه/اتفاقا خیلی هم خوبه درآمدهم داره/از تاریخ هیچ نمی دونی/استاد دوقطبی سازی/سطح تحصیلاتم / مگه حرومه؟/مردم رو طاغوتی می کنم/تفکرم خطرناکه / این حرفا چیه؟/ و چند تا آیه و حدیث.
غیر از اون دسته که پاسخ نوشتن یه عده هم پاسخ ندادن اما با واکنشاشون حرفا و افکار همون دسته رو که تخریب یا انکار می کردن تایید کردن.عده ای واکنش هم ندادن اما احتمالا همون چیزایی که این افراد گفتن و بقیه تایید کردن رو نصیبم کردن!بدترین چیز هم تلاش برای تحریف حرفام و نمایش چهره ای نفرت آور بود.
گاهی حرفا و افکار غلط پشت و لا به لای برخی حرفا طوری قرار داده میشه که مخاطب همراه بشه و مخالفت نکنه!نقل قول رو بخونید و ببینید که آیا چیزی غیر حرف دین و عقل گفته بودم؟ رهبر انقلاب تقریبا همه حرفام و بیشترش رو بیان کرده...این یه فرصت و نعمته تا انحرافا مشخص بشه و واکنشا و مطالب جبران بشه.
04:07 - 26 March 2024