من متهم نکردم دارم با بیانات رهبری استدلال می کنم خود شما دارید با بیانات رهبر نتیجه گیری می کنید ک حدث و گمان بد نداشته باشیمی زمانی برای برجام از لفظ نرمش قهرمانانه یاد کردند بعد از اینکه دولت روحانی تمام شد فرمودند هر کاری خواستند کردند و حاتم بخشی هم شد و از برجام انتقاد کردند