آقایان شعام، منتظر شهادت شیخ نعیم قاسم هستید تا پاسخ نقض تفاهمنامه را بدهید؟چند نفر دیگر باید شهید شوند و چند روز دیگر باید لبنان زیر بمباران باشد تا شما دست از این تفاهمنامهی ننگین بردارید؟
دقیقا همینو میخوان 😭😭😭😭😭دلم کبابه برای لبنان برای حزبالله برای شیخ نعیم قاسم خدایا به جلال و جبروتت قسمت میدم نذار اتفاقی برای شیخ قاسم بیفته😭هرچی مرد بود مردن هرچی بیشرف کثافت موندن،تا کی باید ببینیم ترور میکنن ولی کفار حیوان هنوز زندن.