30 April 2026
کاش می شد تمامِ آدم های غمگین و تنهایِ جهان را در آغوش کشید ، برایشان چای ریخت ، کنارشان نشست و با چند کلامِ ساده ، به لحظاتشان رنگِ آرامش پاشید و حالشان را خوب کرد کاش می شد این را قاطعانه و آرام در گوشِ تمامِ آدم ها گفت که غم و اندوه ،رفتنی است و روزهایِ خوب در راه اند که حالِ همه مان خوب خواهد شد
افسوس که فقط میشه گفت کاش
21:41 - 9 June 2026

7 Views