سلام ، اینکه خداوند وعده بخشش بعد از توبه داده آیا گناهانی که ازشون توبه کردیم در اون عالم به ما نشون میدن؟ چون تو روایات و احادیث هم هست که توبه کننده از گناه مثل نوزاد تازه متولد شده هست ، منظورم اینه که اگه توبه قبول شده بازم انجا باهاش برخورد میکنیم و احساس شرمندگی داریم یا اصلا نشونمون نمیدن