توسل خاخام های یهود به خدا و(شیاطین) جهت یاری در جنگ غزهلطفا نظرات خودتون رو بیان کنید
2 MB
@Faqih7 December 2023Replying toسحر و جادواستخدام جن هااسلحهی صهیونیسم و یهود...🤦♂️#رواج_زمینه_سحرپذیری#ارتقاء_تخیلات#گرفتن_فرصت_تفکّر7 MB
@Zojaj_a7 December 2023سلام و عرض ادب ضمن اینکه وجود این موارد را رد نمی کنم ، اما شدت حضور،نفوذ و فعالیت اینها کاملا قابل نقد هست ...یعنی قطعا این گستردگی و نفوذ را نمی شود تایید کرد ...راه نفوذ شیطان رو خود انسان باز می کنه ...و در غیر این صورت شیطان بر انسان سلطان ندارد .
@Faqih7 December 2023متاسفانه مطلعین خبر از گستردگی ورود اینها به عالم انسانها و عملکرد شیطانی حداکثری شون در عصر حاضر میدنتخریب گارد محافظتی انسانها دراثر قضاشدن نمازها خصوصا نماز صبح، عدم قرائت قرآن، عدم طهارت و ترویج سگ بازی و آلودگی بگناهان(فراموشی یادخدا)...انسانها رو در برابر این (اعداء مبین) ضعیف و بی دفاع کرده
@Sky12tarlan7 December 2023یکی از مطلعین رو نام می برید؟؟
@Shonod8 December 2023Replying to andandسلام عرض ادب یکی از مطلعین حضرت آقا هستن که چندین بار در بیاناتشون به جنگ به شیاطین جنی رو مطرح کردن .یکی از مطلعین اهل بیت ع هستن که در روایات مستند به هجوم شیاطین در آخر از زمان پرداختند.یکی از مطلعین قرآن هست که آیات بسیاری در خصوص تسخیر شدگان شیطان یا مسح شدگان داره
@Sky12tarlan8 December 2023این مطالب کلی هستند وهمه انسانها از قدیم الایام بهشون باور دارند.با کل مسئله کسی مشکلی نداره.مشکل ما دکان های دونبشی است که برخی به تازگی قصد افتتاحشون رو دارند.طوری متن رو نوشته بودید که انگار مسئله جدیدی رخ داده وبرخی به مطالب جدیدی رسیده اند.
@Sky12tarlan8 December 2023خوشبختانه یا متاسفانه بنده به اینجور مسائل اعتقادی ندارم.دست خدا بالاترین دستهاست.دنیا حساب کتاب ومدبّروگرداننده دارد.آیات مرتبط با سوره جن نیز راه ارتباط اجنه با انسان ها وبالعکس رو مسدود دانسته است.فعلا شیاطین انسی فعال تر از شیاطین جنّی هستند.اساسا نوبت به شیاطین جنی نمی رسد.
@Sahle_ir8 December 2023Replying to and 3 othersسلامخدایاشیطان و سربازان جن و انس و صهیونیستش را لعنت و نابود کن و عذاب همشون و تو جهنم شدیدتر بفرما.
@Sky12tarlan8 December 2023سیستم امنیتی که به جای بررسی علل وعوامل طبیعی وغیرطبیعی مشکلات به سراغ ماورا رفته، قطعا راهکارهای درمانش هم ماورایی باید باشد.مشکلات وعلل وراهکارها را درزمین بجویید.آسمانها را به اهلش بسپارید