یکم دقت کنیم ببینیم این توافق ننگین ۶۰ روزه،باعث چیا شده؟مهم ترینش لبنانه،همین الان لبنان رو دارن میزنن،اما مسئولین ما فقط نشستن نگاه میکنن،مردم ایران،آه مردم لبنان بالاخره ما رو میگیره که ازشون دفاع نکردیم و گذاشتیم مردمشون پرپر بشن،اونم با مذاکره!!
11:13 - 20 June 2026