توهین به شماست نه به فردوسیشما که مدام حرف اینترنشالو تکرار میکنی و مدام توهم میزنی!من کلاً تلویزیون ندارم، ایران هم نگاه نمیکنم، چه برسه به خردونی!دارم بهت میگم، این اطلاعاتت، مطابق اخبار اینترنشناله، و الان بزرگترین دروغش برات رو شده!اگه عقل داری بفهم که باید خلاف هدف اون رو باور کنی!