8 May 2026
🔴 کره شمالی: اگر کیم جونگ اون، رهبر این کشور ترور شود، با بمب اتم پاسخ خواهیم داد !!!پ.ن:جمهوری اسلامی اگر حتی فقط یک عدد بمب اتم داشت، حضرت آقا هیچ وقت ترور نمیشد!پ.ن۲:مسئولان و فرماندهان جمهوری اسلامی، برای حفاظت از جان رهبر ایران، آقا سید مجتبی، وظیفه دارند بازدارندگی کشور را ارتقا دهند …Show more
وقتی اعتراف میکنند و بعد برائت از مشرکین برگزار میکنند!! دلم میسوزه برای این ها ، مقابله با منطقی رو انتخاب کردند که چپ راست داره استدلال مفید بودن بازدارندگی هسته ای میاد. از جنگ ۱۲ روزه و ۴۰ روزه و ترور رهبر بگیر، تا تحلیل ها و واکنش ها و عواقب مسیر های جایگزین مثل تنگه هرمز . وقتی با واقعیت بجنگی اینجوری گرفتار میشی.
6 MB
23:11 - 9 May 2026



13 Replies

Profile picture of ‌حسین‌
@Hoseinjoon12810 May 2026
وقتی یه تحلیلگر در سطح تحلیل میمونه و تهش به خبرخوانی هاش آب و تاب میده و یا مترجم میشه ، و وقتی یه استراتژیست امنیت ملی و متخصص بازدارندگی برون مرزی ، استراتژیست میمونه .ابعاد پنهان: دفاع از تغییر دکترین هسته اینتیجه : ببین تفاوت ره از کجاست تا به کجا . 👌

Profile picture of ‌وازوفسکی‌
@Erfan9810 May 2026
ما هم بازدارندگی داریم ؟ خب احمق معنی کلمه رو هم نمیدونه ، بازدارندگی مال قبل اینه که بهت حمله کنن.

Profile picture of ‌مامانشون‌
@Mamaneshoon10 May 2026
از شدت بازدارندگی داریم تموم میشیم.. هر لحظه منتظر شروع جنگ و صدای جنگنده و .... تن و بدنمون میلرزهچقدر ازین سه تا احمق بدم میاد. موج سوارهای بی مخ شبکه حبر

Profile picture of ‌امیر تهرانی‌
@amir1388810 May 2026
وهنوز دیدگاه این افراد را درک نکردمهستن کسانی که این راه بنفع منافعشون است. و هستن کسانی که اکثرشون سودی نداره واسشون وبرای کشور ضرره که این راهی که پیش گرفتند ودسته دوم را نمیتوانم هضم کنم.

Profile picture of ‌محمد پ‌
دکتر خودت و اذیت نکن ،نرود میخ آهنین در سنگ

Profile picture of ‌🚩حمید هندوارکی‌
@hamidcanpie200110 May 2026
به این جمع بندی رسیدکه بازدارندگی ایجاد کردندبعد یهو بخودش اومد عهحرومه که!!نه هرکسی تو حوزه خودش بازدارندگی داره! کما که ما هم داریم!!طفلک تو بلاتکلیفی حادی بسر میبره

@Reza_Rahmani10 May 2026
ابتدا بایستی مجلسی‌ها قانونی تصویب کنند برای دست باز گذاشتنِ ساخت سلاح هسته‌ای که این بنده خدا اگه خواست مستقیما از داشتن حق سلاح هسته‌ای در رسانه ملی دفاع کنه ، امکانش فراهم باشه

@Homecountry10 May 2026
یعنی مجری اینقدر جرات نداره حالا که بحث اتمی شد، جنفگیات بعدش رو نگه. نخیر ما بمب اتمی باید داشته باشیم چون بقیه بازدارندگی هاتون جان مردم، دخترهای میناب. رهبر فقید و فعلی و بچه های ما رو نتونست نجات بده. آخر با دریوزگی‌ باید یواشکی بسازیدش.

Profile picture of ‌رضا راد‌
@Reza_rad7610 May 2026
خدا لعنتت کنه تورو خضاب حروم لقمه از چهره هایی که تا ابد تو ذهن ها منفور خواهی موند.چه خونِ دلها خواهیم خورد از دست این جماعتِ سر به سجودِ آیه خوان و به ظاهر انقلابی.صداسیما دقیقا دنبال همچین کیف کشا و خایه مالاییه که واسشون فرقی نکنه که کیا سرکارن و فقط بمالن براشلعنت به همتون حروم‌لقمه‌ها

Profile picture of ‌فاطمه‌
@FatemeB10 May 2026
یعنی چی نمیگیم بمب اتم بسازیم‌...اتفاقا شما که تریبون داری باید بگی/:

Profile picture of ‌فاطمه‌
@FatemeB10 May 2026
یعنی بیین تایید میکنه چه بازدارندگی قوی هست بمب اتم بعد میگه ولی ما که مگه اسکولیم که بخوایم، بذارید تا میتونن افراد مهم مملکتمون رو ترور بکن، بچه هامون رو بکشن و زبر ساخت هامون رو بزنن، مهم نیست کهیعنی تا خود کره شمالی پرانتز باز

Profile picture of ‌Hesam Zamani‌
@Hesamzamani10 May 2026
کاش این برنامه مزخرف حذف بشه خضاب واقعا تحلیلگر نیست هیچی بلد نیست از تحلیل اون مجریم که اصلا ایرانی نیست من نمیدونم نیما بین اینا چرا مونده