ما معترضین آزمون پرتخلف کیفیت بخشی هستیم که بعد از تخلفی که در اعلام نتایج اولیه صورت گرفت طبق گفته ی آقایان مسئول و جناب اقای کاظمی که قول حداکثری داده بودند ورق برگشت و رد حداکثری صورت گرفت و تخلفی سنگین تر در اعلام نتایج دوم صورت گرفت.ما مردودین به ناحق، خواستار ظرفیت از دست رفته ی خود هستیم