من به شخصه به ایشون خیلی بدبینی های ظاهری و نگاه واقعا نادرستی چه از لحاظ امنیتی و چه از لحاظ حسن انجام وظایف داشتم بر خلاف آنچه رهبر شهید دائما توصیه میکردند حتی ولی تازه متوجه شدم این نگاه این نوع بنیاد فکری من کاملا نادرست و ناحق بوده #گر_به_یزدان_ما_خرد_داشتیم