از داشتن هموطنهای ترسویی عین این که ادعای انقلابی بودن هم میکنن متاسفم...
Replying toاقتصاد داغون در شرایط جنگیعقبه جنگی صفرتوان نظامی پایین تر از دشمنپدافند تقریبا خورد شدهآسمون رو تقریبا از دست دادیمفرمانده ها رو زدندر مقابلدشمن از لحاظ سیاسی - اقتصادی هیچ مشکلی ندارهبرا جنگ کاملا برنامه داشتهاز لحاظ تکنولوژی از ما جلو تره