@Bandeh_khoda30 May 2025Replying to and 20 othersشما اصلا در مورد کارهای رائفی، اطلاعات ندارید متاسفانهفقط چشم و گوش بسته ، تمام حرفاشو پذیرفتید و منتشر میکنید همینایکاش از عقل خودتان هم استفاده میکردید
@Dillon137030 May 2025Replying to and 20 othersقطعا هیچ شخصی بر روی زمین به جز امام زمان معصوم و بدون اشتباه نیست اما باید کلیت کار افراد را سنجید. اگر بنا به این نقدهای ریز باشد که اکثرشان هم جواب دارد میتونیم نقد های زیادی از سخنان دکتر شریعتی ومطهری و… هم بیرون بکشیم....اما این عزیزان امروز و پس از گذشت زمان بیشتر کارهای مثبتشون به چشم میاد
@Bandeh_khoda30 May 2025Replying to and 20 othersاما سنتی که رایفی پایهگذاری کرد، همچنان داره برای نظام هزینهتراشی میکنه و ادامه دارهمضافا بر اینکه روال مخالفتها و تقابل های او با رهبری معظم انقلاب همچنان در حال انجامه
@Dillon137030 May 2025Replying to and 20 othersبنده خدا فقط اینو میتونم بگم اگه این وقت رو برای مطالبه گری از دولت ندانمکار و بی تدبیر فعلی و رییس مجلس فشل فعلی گذاشته بودید دیگه ترامپ سخنرانی های تحقیر کننده بر علیه ما نمیکرددعا میکنم خدا هدایتتون کنهرائفی پور صدای ماست🫡✊شوی عالی متعالی
@Bandeh_khoda30 May 2025Replying to and 20 othersبخدا سوگندشماها همین کاری که الان دارید در حق دولت فعلی انجام میدید، در سالهای ۱۴۰۰ تا ۱۴۰۳ در حق شهید رییسی مظلوم و دولت ایشان بدترش رو انجام دادید!بخدا سوگند بدترین اهانت ها و حمله ها را به رییسی عزیز، روا داشتیدو بعد از شهادتش براش اشک تمساح ریختیدو جلیلی را ادامه دهنده راه رییسی خواندید
@Bandeh_khoda30 May 2025Replying to and 20 others
@shayan_ali31 May 2025Replying to and 21 othersنظرت در مورد اون که دائما میگفت به سیب زمینی رای میدم به آقای رئیسی رای نمیدم چیه؟قطعا میشناسیش!!!😉مشکلتون جای دیگه است تو انتخابات گیر کردید؟
@shahid12031 May 2025Replying to and 21 othersهیچ چیزی باعث نمیشه این حرفای زشت فراموش بشههر کس توهین کرده با کار زشت دیگری توجیه نمیشه چون یکی دیگه هم توهین کرده پس این اشکالی نداره چه توجیه مسخره ای
@shayan_ali31 May 2025Replying to and 21 othersچطور اگه زشته فقط اینو عَلَم کردید؟چرا به اون وفاقی اعتراض نمیکنید؟؟؟؟🤔🤔🤔🤔
@shayan_ali31 May 2025Replying to and 21 othersمثلا ما آقای ذکریایی یا سهیل سلیمی و.....رو فراموش کردیم 😁.
@Abolfazl_noori3133 June 2025Replying to and 22 othersتوهین از هر طرف مذمومهحرف حساب که باعث روشن شدن امت بشه،توهین لازم نداره.۲×۲=۴مگرقالیباف یاجلیلیدشمن ما بودن که ما بدخواهشون باشیم.امروز بحثِ اتفاقاتیه که به تازگی رقم خورده ومیخوره،آیا نبینیم؟یانفهمیم؟یادمون باشه که توقبر هیچ کدوم اینا بدادمون نمیرسن،…Show more