درد و رنج پشت پیامتونو کاملاً درک میکنم ولی بااحترام؛ همه ی دوستانِ حامیِ آقای قالیباف رو طرفداران روحانی نمیدونم.خیلیهاشون از دوستان انقلابیِ دغدغه مندند.فقط نمیفهمم چرا با آقای جلیلی دشمنی میکنند!؟!شاید گفتگوی آرام در فضای دوستانه بتونه به اشتراکات بیشتری منجر بشه🙏💞