دوستانی که فکر میکنند نباید در مقابل وا دادگی صدا وسیما در مقابل افرادی که در فتنه ززآ موثر بودند و یا لگد به کشور و نظام و اسلام زدن، بیتفاوت باشند حداقل کاری که میتونن بکنن تماس با ۱۶۲ و اعتراض به این کار صدا و سیما هستاگر کسی دستش به نماینده یا افراد موثری میرسه از طریق اونها هم اقدامی بکنه
