آها از الان به بعد برنامه اینه که به مردم تهمت بهایی بودن بزنید آره؟حتما این نفوذیهایی که گرای فرمانده های ارشد نظامی ودولتی مارو میدن هم مردم تو خیابونن و اصلا تو مسئولین نفوذی نداریم درسته؟😂گام دوم انقلاب چه گامیه،سرکوب قشر انقلابی به بهانه ی امکان نفوذی بودنشون،آفرین تیشه بزنید به ریشه انقلاب.
استاد #پناهیان:در تجمعات چند نفر رو دستگیر کردن که اختلاف افکنی کردن و فحش بد میدادند به مسئولین و مذاکرات و چی و چی … و توهین به مسئولین. بهشون شک کردند وقتی دستگیر شدند، دیدن #ضدانقلاب_بهایی هستند.2 MB
