چشمانش دریا بود اما آبی نبود ، من در چشمانش غرق شدم ، مثلِ آوارگان غرق شده در دریای سیاه.

@Someones_ivy10 May 2026چشمانش دریا بود اما آبی نبود ، من در چشمانش غرق شدم ، مثلِ آوارگان غرق شده در دریای سیاه.
@Someones_ivy10 May 2026امشب به عمقِ اینکه چقدر دوستت دارم ،پی بردم .توی یک ساعت ، سرت ذوق کردم ، گریه کردم ، عصبی شدم و خندیدم . توی همهی این لحظه ها ، دوست داشتنت پررنگ ترین بود . کاش بمونی .
@Someones_ivy9 May 2026به من نگو دوست دارم ، انگشتات رو بین انگشتام قفل کن .به من نگو دوست دارم، برام کتاب بخر.