امام حسین(ع): من مرگ را جز سعادت و زندگی با ظالمان را جز ننگ و خواری نمی بینم.نمیدونم چرا یهو یاد وطن یا مرگ چگوارا افتادم...!🇮🇷🥲#ایران#ایران_قوی #ایران_جان
26 January 2026امام حسین(ع): من مرگ را جز سعادت و زندگی با ظالمان را جز ننگ و خواری نمی بینم.نمیدونم چرا یهو یاد وطن یا مرگ چگوارا افتادم...!🇮🇷🥲#ایران#ایران_قوی #ایران_جان
@Ernesto_Che_Guevara_2626 January 2026Replying toتکذیب میکنمکسی که از وطنش دفاع کنه به هیچ عنوان تروریست نیست