سعید نوخندانی آرتیانی
@Nabardenahaee
29 April 2026
به نام خدا
#قالیباف
....
02:12
4 MB
13
2
2
1.2k
7
3
1
1
1
S
Soroush Atashi
@Soroowsh
اشکال نداره بریم بجنگیم همین چهارتا کارخونه هم مونده بزنن
ما اینجا بیکار میشیم ،تورم سر به فلک میزنه،اقتصاد از کار میفته
در عوض بنزین تو امریکا از ۴ دلار میشه ۴.۵
اااااخ چقدرم دردشون میگیره
18:44 - 29 April 2026
43
Views
Replying to
@Soroowsh
and
@Nabardenahaee