29 April 2026
به نام خدا#قالیباف....
4 MB
اشکال نداره بریم بجنگیم همین چهارتا کارخونه هم مونده بزننما اینجا بیکار میشیم ،تورم سر به فلک میزنه،اقتصاد از کار میفتهدر عوض بنزین تو امریکا از ۴ دلار میشه ۴.۵اااااخ چقدرم دردشون میگیره
18:44 - 29 April 2026

43 Views