11 March 2026
یک عده میگن ما نباید درگیر جبهه جدید جنگ با باکو بشیم!یعنی چی این حرف وقتی باکو همین الان داره به ما حمله می کنه؟!جنگنده ها و پهپادای اسرائیلی همین الان دارن تبریز واردبیل وکرج وتهران رو بمباران می کنن!مگه می شه اون شبانه روز تجاوز کنه و ما فقط نظاره گر باشیم!؟سِرّ مماشات با باکو چیه؟#لابی_باکو
سرّ مماشات مدیریت استراتژیک اهداف جنگ است.ایران نمیخواهد ترکها را برانگیزد زمانیکه تمرکز ۱۰۰٪‌ ما روی پیروزی بر آمریکا و اسراییل در منطقه‌ست.وگرنه دوره مماشات تمام شده.وقتی ایران، ان‌شالله پیروز قاطع جنگ شود، تمام مشکلات دیگر این‌چنینی خودبخود حل خواهند شد. و همه سرجایشان خواهند نشست.
19:04 - 11 March 2026

6 Reactions
368 Views


1 Reply

Profile picture of ‌Seyed mostafa Hashemi‌
@Seyed__H11 March 2026
Replying to and
سخن بسیار بجا و صحیحی بود ، وقتی شما در منطقه به عنوان ابرقدرت جدید شناخته بشی دیگه خود به خود اون چندتا کشور بازیگوش که ادای لاتی درمیاوردن آرووووم غلاف میکنن و جیکشون درنمیاد،هرچند که همین الانم دوزاریشون افتاده که جنگ با دو قدرت اتمی سطح یک جهان با ۴۰تا کشور بعنوان پشتوانه یعنی چه☠️☠️