شما قطعا لایق بیادبی هستی.میدانی چرا؟چون مخالف مطالبهای. چون در ریشه وجودی تو خفه کردن مطالبهگر وجود دارد.شهید لاریجانی همضد شرع صحبت میکرد؟؟https://virasty.com/FatemeB/1775202939908539903
Replying toما الان در زمانی هستیم که ساخت بمب اتم توجیح ثانویه داره و ماهم باید فشار وارد کنیم، توی تجمعات شعاری که مبنی بر ساخت بمب اتم باشه بگید، روی مقوا بنویسید ببرید توی تجمعات. باید فشار وارد بکنیم تا دست دشمن رو کوتاه بکنیم و بیشتر از این زیرساخت و مردم ازبین نروند7 MB
