آدم ناناعتی هستم
This post was deleted by the post author.
This post was deleted by the post author.
@mahdieh323 January 2025Replying toمحور ایکس ها نشون دهنده زمان زندگیمه محور ایگرگ ها سطح زندگیمه که داره کاهش پیدا میکنه تنها نکته مثبتش اینه که هیچ وقت صفر نمیشه ولی به هر حال با تقریب خوبی به صفر میل میکنه
@Srghnndn23 January 2025Replying toدرسته سختیها زیاد میشه و خوشیها شاید به مو برسه ولی هیچ وقت پاره نمیشه(صفر نمیشه:)
@mahdieh323 January 2025Replying toاگه یه منهای یک بهش اضافه بشه به راحتی تغییر میکنه خیلیم به صفر میخوره منفیم میشه