TTaha@Taha19967 May 2026Replying to @Support_cafepersiansاز نظر شما ها همه باید خفه بشن. هرکس حق اظهار نظر داره چطور امثال شما ها فقط با بد دهنی واکنش نشون میدن و ما نباید چیزی بگیم اونوقت شما ها توقع یه دیسلایک هم ندارید.چطوره نت ملی رو هم ببندین روی مردم؟ خوبه؟ آروم میشی؟#اینترنت010144