14 May 2026تا حالا به این فکر کردید ما در نگاه غربی ها و شرقی ها کجاش نوستالژی هستیم آنجا که هنوز برای #اینترنت باید گیگ بخریم خیلی از جا ها #نامحدود می باشد ولی ما در گیگ گیر کردیم تازه گرانتر از همه جا هم هست و از نظر کیفیت دو سه پله پایین تر هم هست1123281
علیرضا@Tirbar_G314 May 2026Replying to @Support_cafepersiansبرای همون یه عده حجم ملاک نیستاشتراک سالانه میخرن و استفاده میکنن...01070
علیرضا@Tirbar_G314 May 2026Replying to @Support_cafepersiansهمون ماهانش هم میگیریم n گیگ n تومنهمون تو یه هفته مصرف میشه01072