14 May 2026
تا حالا به این فکر کردید ما در نگاه غربی ها و شرقی ها کجاش نوستالژی هستیم آنجا که هنوز برای #اینترنت باید گیگ بخریم خیلی از جا ها #نامحدود می باشد ولی ما در گیگ گیر کردیم تازه گرانتر از همه جا هم هست و از نظر کیفیت دو سه پله پایین تر هم هست
Profile picture of ‌علیرضا‌
@Tirbar_G314 May 2026
برای همون یه عده حجم ملاک نیستاشتراک سالانه میخرن و استفاده میکنن...
اونم بدبختی حجمی یک جای به پایان #سال هم نمیرسه نهایت ۶ ماه #طاقت بیاره
07:39 - 14 May 2026

66 Views


1 Reply

Profile picture of ‌علیرضا‌
@Tirbar_G314 May 2026
همون ماهانش هم میگیریم n گیگ n تومنهمون تو یه هفته مصرف میشه