وقتی نفهمی نمی فهمی این مرد مردم گرا چی میگه فتنه خوارج میسازی دهنت رو ببند اینترنت داریم دست امثال تو فتنه افکن نمیدیم زیر ساخت ۵g افقانستان به چه دردشون میخوره وقتی نمیزارند مردم استفاده کنند نمیزاند دختر ها درس بخونند ۸۵ در صد مردم فقیر هستند نمیتونند هزینه اینترنت رو به کشور پشتیبان اینترنت بدهنددوما سوریه ای که به دلار نیاز داره دست دولتش باشه و صادرات درستی نداره چرا باید مردمش با دست خودشون پای تورم پولی که دلار ایجاد میکنه رو به کشورشون باز میکنه رو ما بزنیم سر مردم خودمون