اتفاق جالبی نداره؟؟؟؟؟؟؟افضل ترین نعمت از نظر خداوند در قرآن آمده ؛ ولادت حضرت رسول صل الله علیه و آله وسلمبعد میگی اتفاق؟؟؟؟؟؟؟؟پستاتون بیشتر شبیه یه تفرقه اندازه تا یه محب امیرالمومنینعلیهالسلام
@Vosgha16 September 2023Replying toاتفاق جالبی نداره؟؟؟؟؟؟؟افضل ترین نعمت از نظر خداوند در قرآن آمده ؛ ولادت حضرت رسول صل الله علیه و آله وسلمبعد میگی اتفاق؟؟؟؟؟؟؟؟پستاتون بیشتر شبیه یه تفرقه اندازه تا یه محب امیرالمومنینعلیهالسلام
@Sahle_ir17 September 2023Replying toسلاماسلام دین تعادل استو سختی و تکلف ندارددین را نباید طوری سخت بگیریم که مردم از دین زده شوند.
@Abusharif17 September 2023Replying toبرای حضرت زهرا سلام الله علیها دودهه عزاداری میکنیم.در ایام شهادتشان.بزرگترین اتفاق تاریخ بشریت یعنی میلاد پیامبر اعظم را در ماه ربیع داریم.اجازه بدید ملت بعداز دوماه عزاداری یه کم شاد باشند.
@sayeh31317 September 2023Replying toروشن کنید عزاداریهاتون برای میل شخصی خودتون هست یا برای دل ائمه اطهار ع؟؟؟!
@Mihan85abad17 September 2023Replying toپس فلسفه دهه فاطمیه چیه؟! چرا فکرمیکنیدحتما ده روزبایدبه محرم وصفراضافه کنیددرصورتی که هیچ منبع روایی برای ادامه عزا ازصفرتاربیع ندارید؟!
@zahraRwhi7617 September 2023Replying toهر چیزی به جای خودش سالها غدیر رو جشن نگرفته به استفبال محرم می رفتیم حالا هم تولد ختمی مرتبه، رحمـــــت لالعالمین رو نادید بگیریم؟؟؟
@ZOJAJIEH17 September 2023Replying toعرض ادب محضر محب علی بن ابیطالب روحی له الفدا.مبارک ترین اتفاق هستی، میلاد موفور السرور جد مطهر ما در ماه ربیع الاولِ. سیدالکونین جدُّالحسین علیهماالسلام.قطعا جنایت اهل سقیفه غیر قابل اغماضِ. اما نادیده گرفتن وجود نازنین و مقدس نبی مکرم هم عینِبی انصافیِشیعه یعنی احترام و انتظار توأمان.
@user16741118601917 September 2023Replying toشب اول ربیع لیلة المبیت استکه جان پیامبر باعمل شجاعانه حضرت غلی علیهالسلام نجات یافتتبریک گفتن نداردحلول این ماه.بعضی نمیفهمند اگر همیشه عزا باشد قیمت عزاداری امام حسین از بین میرود کمی عاقل باشیم
@Abd_e_fani17 September 2023Replying toاگر مبنای شما درست باشد چطور ماه رمضانی که شهادت حضرت امیر در آن اتفاق افتاده مبارک است اما ربیع که میلاد حضرت رسول، میلاد رییس مذهب شیعه، ازدواج حضرت رسول و حضرت خدیجه و آغاز امامت حضرت ولیعصر در آن واقع شده نا مبارک است؟
@shia_ali117 September 2023Replying toچه خبره ! دهه فاطمیه پس برای چی هست؟ چرا دارین تولد پیامبر اسلام زیر سوال میبرین؟
@Pureblood17 September 2023Replying toمثلا تبریک نگیم چی میشه؟چرا شور اسلامو در میاری برادر؟ شادی به جای خودش عزا هم به جای خودش دیگه این دلیل نمیشه که چون اون همه جنایت رخ داده شادی نکنیم، همین امثال شما ها مردمو نسبت به اسلام بدبین میکنن
@Sadegh_197917 September 2023Replying toچه کسی گفته تبریک گفتن ربیع یعنی چشم پوشی از جنایات .ما هم ربیع رو تبریک می گیم و هم این جنایات رو نمی بخشیم و ازش تبری می کنیم. مهمترین میلاد، یعنی ولادت حضرت رسول اعظم ص در این ماهه.
@Reza_ghomi18 September 2023Replying toسلام خسته نباشی میشه بگی چرا شما امامت امام زمان رو در نظر نمیگیری و خود ائمه میفرمایند ماه مبارک شما قبول نداری بعد رهبر هم میفرمایند ماه مبارک بعد شما با این فرمایشات رو میزاری کنار بعد میچسبی به این مصائب درست مصائب هست ولی شما اسمت رو عوض کن بزار طلبه تفرقه
@Reza_ghomi18 September 2023Replying toما از این جنایات چشم پوشی نمیکنیم فقط ما به موقع اون هارو میکوبیم و خوشی مردم رو ازشون نگیرید
@Rasool_es18 September 2023Replying to
@boi11018 September 2023Replying toشما کتاب المراقبات رو بخونید در اعمال ماه ربیع ولادت و میمنت حضرت رسول و امام صادق است و این مایه مباهات و فخر است که پیامبر هدایت گر برای جهانیان ارسال شده این ولادت تبریک گفتن نداره؟؟ بله هرچیزی جای خودش اما نباید در دین داری افراط و تفریط کرد به گفته مولاعلی ع افراط و تفریط برای مومن آفت است