صحیییییح!!!نذاشتن چهلم رهبر برسه سامریا دست ب کار شدن.هنوز پیکرشون دفن نشده با قاتلینش سر ی میز نشستن و رسماً فرمایش صریح ایشون و لگدمال کردن.خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزیه.
3 MB
Replying to2 MB
14 April 2026صحیییییح!!!نذاشتن چهلم رهبر برسه سامریا دست ب کار شدن.هنوز پیکرشون دفن نشده با قاتلینش سر ی میز نشستن و رسماً فرمایش صریح ایشون و لگدمال کردن.خجالت و شرم و حیا هم خوب چیزیه.3 MBReplying to2 MB
@SajadAhmadiNiat14 April 2026Replying to andالان ما یه چیزی بگیم به ما میپرید. اولین کسی که بعنوان سامری بهش برچسب زدی، رهبر معظم انقلاب (آقا مجتبی) بود. بیا حالا توجیه کن که: نههه آقا رو مجبور کردن. نههه آقا نظرش یه چیز دیگه بوده. نههه فلان.باز هم میگیم. مذاکره با اقتدار، و تحمیل خواسته های ما، چیزی بود که رهبر ما میخواست. تندروی نکنید!
@SajadAhmadiNiat14 April 2026Replying to andما هم نگفتیم شما ظریف یا کسی دیگه رو نمیگید. اون خائن که همیشه ساز مذاکره میزنه. ما میگیم لحنی که شما میگی، طیف هرکسی که دنبال مذاکره حتی مقتدرانه هست رو هم در بر میگرفت و درست نیست. مذاکره ظریف کجا، مذاکره افراد زیرنظر آقای ما کجا؟