"سال 57"بدون اینتر نشنال بدون بی بی سی بدون من و توبدون توئیتر و اینستاگرام انقلاب کرد!"43" سالم هست که با ساندیس انقلابش موندگاره . . .هیچی دیگه همین ...#خمینی‌_کبیر
19:38 - 1 February 2023

6 Reactions
109 Views