|صآد.میم|

‌|صآد.میم|‌'s header picture
Profile picture of ‌|صآد.میم|‌

|صآد.میم|

@Talabe218
أَلَیْسَ اللَّهُ بِكَافٍ عَبْدَهُ.طلبه کتابخوان📚INFJ🫀
Joined May 2026
Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
چن تا تعاملگر داشتم منو فالو‌هم داشتن ها اما انقد سطح اجتماعی اینا صفر بوده من منشن میدادم که عاقا نوتیف من روشنه اصلا ن جوابی نه ری اکتی ...خداروشکر آنفالو‌کردم ..واقعاخوشحالم آدمهای سمی دورم جمع نمیکنم ..خلاصه که تعامگرام مراقب خودتون باشید😂😂

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
شما نباید اجازه بدی بیان گند بزننراه نده کلا.
خدایی آدمی که قرار بره اصلا چرا میادد _معلوم برا اینکه گند بزنه با اعصاب آدم.

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
آره خوشگلم اولویت آدمها متفاوته!
خب هر دو گروه صفات باهم .چی میشه .مگه در تضاد همن که با هم در یک نفر جمع نشنخیلیم عالیه

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
پول ؟هیکل؟قیافه؟!نه خوشگلم...شعور ،اصالت، ایمان، معرفت!

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
ی جورایی از نبود آدمهای که ی زمان بودن خوشحالم که تف به روزهایی که بودن./

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
دقت کردید هر چقد سال ها میگذره رفاقت ها کم میشه اما اون اصلیه همیشه باهاته./اما برا من خیلی وقته اون اصلی هم نیست.

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
آقا امیرالمومنین‌علیه‌السلام:چه بسیار نگاهی، که #حسرت زاست... کنزالفوائد،ج۲،ص۱۴

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
لطفا کسایی که نوتیف منو روشن دارن ری اکت بدن فقط کسایی ک واقعا تعامل دارن با بنده لطفا منشن یا ری اکت بدن ..چون میخام بقیه رو ببندم .

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
لطفا به حس ششم خودتون توجه کنید اون همیشه راست میگه./

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
حقیقتا چن ماهه از دست مسئولین پیر شدیم، چطوریه که ۴۷ ساله حضرت آقا تحمل کردن؟

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
بااین تنهایی و سختی ها بزرگ شدم‌ورشد کردم و همین منو از هم سن‌و سالام متمایز میکنه./

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
درسته که دنیا برای آدم های خوب ساخته نشده اما من ترجیح میدم آدم خوبه این دنیای بد بمونم./

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
_بعضی ها به زمانمیسپرن؛ بعضی ها هم به قسمت ولی من به تو میسپرم پسر ام البنینقمر بنی هاشم

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
در " پر استرس ترین " حالت ممکنم.

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
مَن آدمِ شبمآدم 𝟭𝟮 شب تا 𝟱 صبحشبا جهان آرومه...کمتر کسی حواسش هستولی شبا درست همونطوریه که باید باشه!🌚🖤

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
پرسیدند:آیا آدم گناهکار هم،میتواند امام زمانش را ببیند؟!آیت‌الله بهجت پاسخ داد:که شمر هم، امام زمانش را دید اما نشناخت...

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
و اما دنيا، آدمی را، خوار میکند..._علی‌بن‌ابی‌طالب‌علیه‌السلامغررالحكم،حدیث۳

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
باید به بعضی آدمها گفت برا کسی خودتو شرحه شرحه کن که پیش ما عددی باشه ./والا

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
حکم فقط حکم سید مجتبی‌ست ..🫀
13 MB

Profile picture of ‌|صآد.میم|‌
از روابط انسانی خسته ام از انسان هایی که انکار و ماسمالی میکنن بیشتر:)