چن تا تعاملگر داشتم منو فالوهم داشتن ها اما انقد سطح اجتماعی اینا صفر بوده من منشن میدادم که عاقا نوتیف من روشنه اصلا ن جوابی نه ری اکتی ...خداروشکر آنفالوکردم ..واقعاخوشحالم آدمهای سمی دورم جمع نمیکنم ..خلاصه که تعامگرام مراقب خودتون باشید😂😂
@Talabe21824mچن تا تعاملگر داشتم منو فالوهم داشتن ها اما انقد سطح اجتماعی اینا صفر بوده من منشن میدادم که عاقا نوتیف من روشنه اصلا ن جوابی نه ری اکتی ...خداروشکر آنفالوکردم ..واقعاخوشحالم آدمهای سمی دورم جمع نمیکنم ..خلاصه که تعامگرام مراقب خودتون باشید😂😂
@Talabe21828mشما نباید اجازه بدی بیان گند بزننراه نده کلا.خدایی آدمی که قرار بره اصلا چرا میادد _معلوم برا اینکه گند بزنه با اعصاب آدم.
@Talabe21839mآره خوشگلم اولویت آدمها متفاوته!خب هر دو گروه صفات باهم .چی میشه .مگه در تضاد همن که با هم در یک نفر جمع نشنخیلیم عالیه
دقت کردید هر چقد سال ها میگذره رفاقت ها کم میشه اما اون اصلیه همیشه باهاته./اما برا من خیلی وقته اون اصلی هم نیست.
آقا امیرالمومنینعلیهالسلام:چه بسیار نگاهی، که #حسرت زاست... کنزالفوائد،ج۲،ص۱۴
لطفا کسایی که نوتیف منو روشن دارن ری اکت بدن فقط کسایی ک واقعا تعامل دارن با بنده لطفا منشن یا ری اکت بدن ..چون میخام بقیه رو ببندم .
@Talabe21821hبااین تنهایی و سختی ها بزرگ شدمورشد کردم و همین منو از هم سنو سالام متمایز میکنه./
@Talabe21821hدرسته که دنیا برای آدم های خوب ساخته نشده اما من ترجیح میدم آدم خوبه این دنیای بد بمونم./
@Talabe21821h_بعضی ها به زمانمیسپرن؛ بعضی ها هم به قسمت ولی من به تو میسپرم پسر ام البنینقمر بنی هاشم
@Talabe21822hمَن آدمِ شبمآدم 𝟭𝟮 شب تا 𝟱 صبحشبا جهان آرومه...کمتر کسی حواسش هستولی شبا درست همونطوریه که باید باشه!🌚🖤
@Talabe21823hپرسیدند:آیا آدم گناهکار هم،میتواند امام زمانش را ببیند؟!آیتالله بهجت پاسخ داد:که شمر هم، امام زمانش را دید اما نشناخت...