از یک پدر بودیم،آنها حق خوری کردند!امروز میگویند دست از کینه بردارم از تفرقه بیزارم اصلا بحث وحدت نیست من با برادرهام #مادرکشتگیدارم
@Talabe_8025 September 2023از یک پدر بودیم،آنها حق خوری کردند!امروز میگویند دست از کینه بردارم از تفرقه بیزارم اصلا بحث وحدت نیست من با برادرهام #مادرکشتگیدارم
@Talabe_8024 September 2023نمیدونم دقت کردید یا نه ولی ابعاد نون بربری داره به شیرینی زبون نزدیک میشه نون لواش به کاغذ A5.
@Talabe_8023 September 2023ولی اعصاب خرد کن تر از اونایی که فینگلیش تایپ میکنن اونایین که خلاصه تایپ میکنننمت، چم، سلم، نمد، یعنی چی آخهههههههه
@Talabe_8021 September 2023خدايا دریاب بندهات را..بندهای که در خندههایش گفت خدایا شکرت و در گریههایش گفت خدا بزرگ است و در نداریهایش گفت من هم خدایی دارم 🙂❤️
@Talabe_8021 September 2023من هنوز باورم نمیشه قهوه دوس دارین. همش حس میکنم بخاطر باکلاسی تظاهر به دوست داشتن و لذت بردن ازش میکنین. وگرنه این زهر هلاهل چه لذتی داره آخه.
@Talabe_8021 September 2023اگر غصب حق از حيدر نميشد ... حسين بن علي بي سر نميشد...همان مردم که از حيـدر بريدند...حسين بن علـي را سر بريدند...اگر محسن چو گل پرپر نميشد...به خون رنگين علي اصغر نميشد...همان روزيکه بيت مصطفي سوخت...خيام اهل بيت مصطفـي سوخت...همان حبلي که بر حبل المتين شدغل و زنجيـر زيـن العـابـديـن شد....
@Talabe_8018 September 2023_من روضه تورا شنیده ام و زنده ام هنوز این رسم وفا نبود،خاک بر سرم ...صلیﷲعلیکیامحسنابنالحیدر
@Talabe_805 September 2023
@Talabe_8031 August 2023یہچیزۍبگمدرِگوشۍ ..یعنۍانقدر از ما بدۍدیدۍکهنمیطلبۍ بیایمحَرمت؟:)💔
@Talabe_8030 August 2023ولی الان باید درحال ارسال پیامِ «عازم کربلا هستم حلالم کنید» میبودم..💔
@Talabe_8028 August 2023
@Talabe_8028 August 2023روضهتر از غم آقای کریمان ،غم نیستوای بر زخمیِ غربت که بر آن مرهم نیستمادریتر ز حسن در همه ی عالم نیستتو نگو حضرت صدّیقه..،بگو جانِ حسن
@Talabe_8028 August 2023عاقبت گردِ خوشی بر سرِ غم می ریزداز دل صحن حسن نوحه و دم می ریزدهنرِ فرشچیان پای حرم می ریزدحک شود شعرِ حِسان سردرِ ایوان حسن
@Talabe_8028 August 2023_رنگ پیراهن سرسبزِ دیارم حسنی ستپرچم یَشمیِ خوش نقش و نگارم حسنی ستنه فقط من..،همه ی ایل و تبارم حسنی ستبوده جدَّم یکی از پیرغلامانِ حسن