ادعاتون میشد دولت دموکراتی هستین، که بقیه تندرو و دگمن.فقط شما از مردمین.پس چیشد؟بخاطر رو شدن دستتون پیش مردم وسط برنامه صحبت های نماینده کمیسیون امنیت ملی مجلس رو قطع میکنید؟علیه ش پرونده قضایی تشکیل میدین؟مدیر استعفا میکنید؟#نبویان#نمی_پذیریم_به_نظر_رهبری_برگردیم